Bespaar tijdelijk 10% extra korting met de code "insetto10" bij het afrekenen!
Insetto - Uw expert op het gebied van insectenbescherming met eigen productie Contact

Verzending


1. Naar welke landen leveren wij?
2. Wat kost de verzending mij?
3. Welke pakketdiensten worden gebruikt om de goederen te bezorgen?
4. Hoe lang duurt het voordat de goederen bij mij aankomen, vanaf de dag van verzending?
5. Hoe worden de goederen verpakt?
6. Als ik overdag thuis niet bereikbaar ben, bezorgt de pakketdienst dan de goederen bij de buren?
7. Wat moet ik doen als een levering beschadigd of incompleet aankomt?

1. Naar welke landen leveren wij? 
Bestellingen geplaatst via www.insetto.nl of www.insetto.be kunnen alleen worden verzonden naar adressen in Nederland, België, Duitsland of Oostenrijk. Begrijp alsjeblieft dat hierop geen uitzonderingen kunnen worden gemaakt.  

2. Wat kost de verzending mij?
Onze goederen worden verzonden zonder extra kosten voor verzending of verpakking.

Uitzondering: eilandbezorging

De prijs voor een eilandlevering moet individueel worden berekend. Neem contact met ons op voordat u een bestelling plaatst.

3. Welke pakketdiensten worden gebruikt om de goederen te bezorgen?
Wij bezorgen uw bestelling doorgaans met UPS, DPD of GLS.

4. Hoe lang duurt het voordat de goederen bij mij aankomen, vanaf de dag van verzending?
Onze levertijden zijn seizoensafhankelijk en worden wekelijks bijgewerkt. Op de dag van verzending ontvang je van ons een e-mail met alle bezorggegevens. Bij pakketten die door een pakketdienst kunnen worden bezorgd, ontvangt u de zending doorgaans binnen 1-2 werkdagen. De levertijden kunnen langer zijn tijdens de feestdagen, de kerstperiode en op feestdagen.

5. Hoe worden de goederen verpakt?
Onze goederen worden altijd verpakt in kartonnen dozen en - afhankelijk van de inhoud - met noppenfolie en/of piepschuim. De verpakkingen worden mechanisch strak vastgebonden met plastic banden, de uiteinden worden afgesloten met klemmen. Onze bedrijfsnaam staat op de buitenkant van de verpakking.
De grootte van het pakket is afhankelijk van het model en de inhoud. Normale rolgordijnen worden geleverd in verpakkingen van ca. 25 cm breed en 10 cm hoog. De lengte is afhankelijk van het langste deel erin.
Volledig geassembleerde vliegenhorren zijn verpakt in rechthoekige, versterkte kartonnen platen. Het pakket is dan normaal gesproken ca. 10 cm breder en hoger dan het bestelde frame. De dikte van het pakket is afhankelijk van de bestelde hoeveelheid, voor een lijst is dit ongeveer 5 cm.

6. Als ik overdag thuis niet bereikbaar ben, bezorgt de pakketdienst dan de goederen bij de buren?
Ja en nee. Het hangt niet alleen af ​​van de richtlijnen van de betreffende bezorgdienst, maar ook van de chauffeur en zijn gewoonten.
GLS
Als u u of uw buurman probeert te bereiken, gaat het pakket 9 dagen naar het depot. U ontvangt een kaart of e-mail en kunt een nieuwe levering regelen. Het pakket wordt na 9 dagen aan ons geretourneerd (dan worden er dubbele verzendkosten in rekening gebracht, die wij u zouden moeten factureren - tot € 15,- afhankelijk van de pakketgrootte).

7. Wat moet ik doen als een levering beschadigd of incompleet aankomt?
Let op de informatie op de pagina over reparaties, klachten en ontbrekende onderdelen.